.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فشار به وزبر علوم برای برکناری روسای 3 دانشگاه مهم

شمال نيوز: دولت پروژه برکناری وزیر علوم و تحقیقات به خاطر مقاومت وی در خصوص عدم برکناری روسای سه دانشگاه مهم کشور را دنبال می کند.

به گزارش جهان، عزل و نصب ها و جابجایی های اخیر دولت در ماه های پایانی عمر خود واکنش های متفاوتی را از سوی مسوولان به همراه داشته است.

به نظر می رسد کامران دانشجو وزیر علوم و تحقیقات یکی دیگر از گزینه هایی است که برخی افراد در دولت به دلیل مقاومت وی در خصوص عدم تغییر روسای سه دانشگاه مهم کشور قصد برکناری وی را دارند.

پیش از این چندین بار به دانشجو در باره برکناری روسای دانشگاه های تهران، تربیت مدرس و امیر کبیر هشدار داده شده بود اما وزیر علوم با این تغییرات مخالفت کرده است.

پیش از این دانشجو در یک نشست خبری در پاسخ به پرسشی درباره این که رییس جمهور به شما اولتیماتوم داده است که اگر فرهاد رهبر رییس دانــــشگاه تهران را برکنار کنید؛ خودتان برکنار خواهید شد؟ پاسخ داد: این ادبیات در مجموعه دولت وجود ندارد؛ و اینها همه گمانه زنی برخی سایت هاست.

گفتنی است برکناری مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت و درمان به دلیل عدم بر کناری باقر لاریجانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران آخرین جابجایی اخیر در دولت بود.

وزیر بهداشت و درمان پیش از برکناری خود در مصاحبه ای در پاسخ به سوالی در خصوص شایعه احتمال برکناری وی به دلیل خود داری از تغییر باقر لاریجانی از ریاست دانشگاه علوم پزشکی تهران، گفت: هر آمدنی یک رفتنی دارد و همه ما دیر یا زود باید برویم. مهم این است که آمدن و رفتن ما چه تاثیری در زندگی دیگران داشته باشد.

برکناری دستجردی در حالی اتفاق افتاد که معاون اول رئیس جمهور پیش از عزل وی در خصوص شاعه برکناری وزیر بهداشت به خبرنگاران گفت: « تا زمانی که من در دولت هستم خانم دستجردی نیز باقی می ماند»

همچنین رئیس جمهور نیز در آخرین نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه وزیر بهداشت یکی از بهترین وزرای کابینه است به وی نمره بیست داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 بهمن 1391
یکی نیست به وزیر علوم یادآوری کنه نیروهای شرکتی دانشگاه ها را هم تبدیل وضع کنید... تا کی باید منتظر دستور هیأت امنا بمانیم. به کی بگیم با حقوق ماهی 400 تومان نمیشه گذران زندگی کرد!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.194 seconds.